Egy helyreigazítási történet képekben elbeszélve

Klikkelj a képre!
Wordle: Helyreigazítási kérelem a Stellától

A helyzet az, hogy néhány hónapja írtam egy cikket a Tudatos Vásárlók hírportáljára arról, hogy szerintem nem volt okos választás a Stella egyik kozmetikai termékcsaládjának Magyar Termék Nagydíjat adni. A cég vezetője kivont szablyával rontott rám, sőt felteszem, sikerült rávennie néhány neki lekötelezett kozmetikus “mestert” is, hogy a hírportálon belém töröljék a lábbelijüket. Először arra gondoltam, hogy közzéteszem a szöveget, amit végül, hosszas huzavona, levelezgetés után a TV is csak melléklet formájában közölt, de aztán jobbnak láttam a Wordle szövegrandomizáló darálóján átengedett változatot: a lényeg, szerintem ebben is benne van 🙂
Ez látható az első képen.

A következő képen az egyik kozmetikus “mester” ugyanott közölt épületes hozzászólását mutatom be élvezhetővé tett formában, alatta pedig a másik Stella-hívő megjegyzéseit, hasonló módon.

Klikkelj a képre!

Wordle: Megjegyzés egy Stella-bírálathoz

Klikkelj a képre!

Wordle: Mesterkozmetikus vakerja

Ja és a Stellának innen is üzenem: köszönöm jól vagyok, továbbra sem használom a termékeit. A kedves “mester” kollegináknak pedig annyit: nincs jobb dolog a függetlenségnél!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

